- Zgodnie z obowiązującą ustawą zakupy dokonywane poza wydzielonymi punktami handlowymi (sklepami) dają prawo klientowi do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyn. Sprzedający poprzez Internet lub inne media nie mają prawa odmówić przyjęcia towaru i zwrotu wartości. Kupujący winien jest poprzeć chęć zwrotu pisemnym oświadczeniem przesłanym na adres sprzedającego listem poleconym, bądź dołączonym do paczki ze zwracanym towarem.
- Przy odbiorze paczki należy sprawdzić zawartość w obecności kuriera. Jeśli towar jest uszkodzony, należy sporządzić protokół szkody i odesłać go do nas. Pamiętajmy, że kurier nie ma obowiązku czekania, w takim przypadku mają Państwo 3 dni na zgłoszenie uszkodzonej paczki do firmy przewozowej.
- Zwracany towar nie może nosić żadnych oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny, w pełni sprawny oraz fabrycznie zapakowany. Towar musi być również dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia powyższego warunku zwracany towar nie zostanie przyjęty.
- Jeżeli zakupiony towar odbierany jest osobiście, ustawa nie znajduje zastosowania, ponieważ do zawarcia umowy kupna-sprzedaży oraz sprzedaży dochodzi fizycznie w punkcie handlowym będącym oddziałem firmy.
- W celu dokonania zwrotu należy niezwłocznie po podjęciu decyzji o zwrocie towaru powiadomić o tym Sprzedającego wysyłając na adres sklep.internetowy@zumaline.pl email ze stosownym zawiadomieniem i oczekiwać na kontakt w celu ustalenia szczegółów zwrotu. Podstawą przyjęcia zwrotu towaru jest zwrot dowodu zakupu: paragon lub faktura VAT. Dowód zakupu wraz z nr konta bankowego, na który Kupujący chce otrzymać zwrot kwoty należy dołączyć do zwracanego towaru.
- W przypadku faktury VAT warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru, a następnie podpisanie i odesłanie faktury korygującej. Równowartość zwróconego towaru otrzymuje Klient w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru wraz z oryginałem paragonu do siedziby firmy (w przypadku, gdy dokumentem sprzedaży był paragon) od daty dostarczenia podpisanej faktury korygującej (w przypadku, gdy dokumentem sprzedaży jest faktura VAT)
- Zwrot należności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego. Nie zwracane są ponadto żadne koszty wynikające z dostawy oraz zwrotu produktu. Kupujący ponosi koszty przesyłki towaru "w obie strony" tj. przesyłka do Kupującego i przesyłka do Sprzedającego.
- Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Kupującego zwracającego towar bez podania przyczyn.
- Wszelkie uszkodzenia zawartości paczki lub niezgodności wykryte po jej rozpakowaniu będą uwzględniane w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia dostarczenia. W innym przypadku uszkodzenia transportowe nie będą uwzględniane.
Prosimy o dołączenie do zwracanego towaru wypełnionego formularza zwrotu.
Formularz zwrotu dostepny jest tutaj
Adres zwrotu towarów:
Magazyn Centralny Zumaline
Al. Roździeńskiego 93
40-203 Katowice