Reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Produkty są nowe i nieużywane, a przed wysyłką sprawdzane, starannie pakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do wartości zamówienia.

Prosimy Państwa  o dokładne sprawdzenie przesyłki w momencie przyjęcia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, prosimy o otworzenie opakowania w obecności kuriera.


Przy odbiorze paczki należy poprosić kuriera o możliwość sprawdzenia przesyłki w jego obecności. Kurier nie ma obowiązku czekania na sprawdzenie zawartości paczki, w takim wypadku mają Państwo 3 dni na zgłoszenie uszkodzenia.

 

Zgłoszenie reklamacji następuje poprzez wypełnienie oraz przesłanie drogą mailową formularza reklamacyjnego. 

 

Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj.

 

Sporządzony protokół oraz wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać do nas drogą mailową na adres: sklep.internetowy@zumaline.pl